B L I X M A N - Fotograf i Frillesås
Vårblommor
Vårblommor - foto: Eva Blixman

Jag var iväg och köpte hem lite vårblommor tidigare idag... känns fräscht så här
efter jul. Jag älskar blommor... och gärna vita blommor.  :o))

Har du någon favoritblomma?

/ Eva

P.S. Bilden får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© fotograf Eva Blixman
Tess

gillar oxå vita blommor, gärna vita tulpaner som de på bilden, stilrent på nått sätt!

Caroline

Rosa Orkideer :)
Min absoluta favorit i kruka.
Väldigt fina vaser/krukor var har du köpt dem?

Eva

Svar till Caroline:
Glasvasen med tulpanerna hade jag sedan innan och har fått i present.
Men den vita glasvasen köpte jag i blomsteraffären, interflora. :o)
/Eva

Gabriella

Mkt fräscht

Micke

Jätte fina blommor!

Annika

ja MIG jag e som en röd ros...

Lotta

Vita blommor är så vackert och känns så himla vårfräscht! Jättefint!

Annelie

Det finns så många jättefina blommor att jag inte kan välja nåt. Men sen ett tag tillbaka är jag helt kär i Magnolia. När jag har en trädgård, så ska jag ha magnoliaträd har jag bestämt :)
/Annelie

Ritha

Mina favoriter:
Vilda blommor: Liljekonvalj & Syren
Andra blommor: Orch
ideer (har 8 st nu), Akleja, Dahlia mfl

Katarina

Jättefina blommor! Jag är också förtjust i tulpaner, men min favoritblomma är flitiga Lisa! Många härliga minnen med den blomman!

sarah

Min favorit är orkedéer! Men jag gillar även tulpaner, gärna vita!

Evelina

Vita liljor ska det vara :)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress