
Tidig morgon i Haväng. Bara jag och fåglarna var vakna vid Verkeåns mynning. :o)
/ Eva
P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© fotograf Eva Blixman

HJJONSSON
Åh såååå fin bild!
Therése S
Så otroligt vackert!

2